مدير تيم هاي ملي ورزش پهلواني و زورخانه اي كشورمان گفت : اشاعه اخلاق و منش پهلواني از مهم ترين اهدافمان در مسابقات جام جهاني پيش رو است.

مسعود آئينه چي در گفتگوي اختصاصي با سايت اداره كل ورزش و جوانان استان يزد گفت : مسابقات انتخابی تيم ملي در قالب رشته های تیمی ، هنرهای فردی و کشتی در سمنان برگزار شد.

وي خاطر نشان کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای کشور برای اولین بار با حضور 25 نفر در یزد در حال برگزاری است که از میان شرکت کنندگان در مجموع شش نفر از نفرات برتر انتخاب و سپس ادامه اردوها تا زمان برگزاری مسابقات جام جهانی در چند مرحله دیگر ادامه پيدا ميكند.

مدير تيم هاي ملي پهلواني و زورخانه اي ايران با اشاره به سابقه ورزش پهلوانی و زورخانه ای ایران خاطر نشان کرد: با توجه به اينكه ورزش باستاني ريشه در تاريخ و فرهنگ ديني ما دارد اما ديگر كشورها نيز بسيار خوب پيشرفت داشته اند كه اميدواريم بتوانيم در مسابقات جام جهاني نتايج خوبي را كسب كنيم.

آيينه چي اظهار داشت : ورزش باستاني در استان يزد از پيشرفت چشمگيري برخوردار بوده به طوري كه دو نفر دعوت شده به اين اردو كه هم اكنون در حال برگزاري است ، از بهترين هاي تيم ملي هستند و عملكردهاي خوبي را از خود به نمايش گذاشتند.

وي اضافه كرد : هيئت پهلواني و زورخانه اي استان يزد امكانات بسيار خوبي را براي برپايي اين اردو آماده كرده كه جاي تقدير و تشكر دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا